Gram Naruto
Genjutsu rangi "D"
Hidoi no jutsu
Dzieki niej mozemy wystraszyc swojego przeciwnika lub przekonac go do swojej racji. Czesto uzywana przez ANBU do wyciagania informacji z przeciwników. Na pierwszy rzut oka technika ta moze wydawac sie smieszna, ale jest bardzo skuteczna.
Chakra: 500
Oboro Bunshin no jutsu
Technika pozwalająca stworzyć ogromną ilość klonów, która jest niewrażliwa na ciosy przeciwników. W tym czasie, gdy wróg męczy się z klonami Oboro wraz ze swoją drużyną czekają w ukryciu aż się wszyscy zmęczą. Wtedy przystępują do ataku.
Chakra: 1.000/2 klony
Genjutsu rangi "C"
Kasumi Juusha no Jutsu
Prosta technika a zarazem sprawiająca wiele problemów. Osoba wykonująca tą iluzję tworzy kilkanaście klonów. Co więcej, te replikacje mogą rzucać wszelkiego rodzaju bronią. Dużym plusem tej techniki jest to, że klony można pokonać, ale nie zniszczyć. Dzięki temu prawdziwy ninja czeka w ukryciu aż wróg się zmęczy.
Chakra: 3.000/10 klonów
Kurama Himo Baindo
Po wykonaniu pieczęci użytkownik Jutsu znika, a w okół przeciwnika pojawiają się strączki fasoli z których autor Jutsu wyłania się. Możemy kontrolować te rośliny np dusząc przeciwnika.
Chakra: 1.500
Kori Shinchuu no Jutsu
Po użyciu Genjutsu wybranej osobie zdaje się, że krąży ciągle w kółko.
Chakra: 1.500
Kyakubu Satsu
Przeciwnik ma wrażenie, że jego nogi
zapadają się pod ziemię.
Chakra: 700
Utsusemi no Jutsu
Przeciwnik nie może zlokalizować z skąd dochodzi dany głos/dźwięk. Słyszy go z każdej strony.
Chakra: 600
Ruoda Ibaki
Jutsu tworzy iluzję wybranej osoby. Osoba mówi ale nie może się poruszać.
Chakra: 1.200
Jigoku Gouka no Jutsu
Tworzy iluzję spadającej z nieba ognistej kuli. Gdy uderzy w ziemię umysły wrogów odczuwają jakby się paliły.
Chakra: 1.800
Narakumi no Jutsu
Tworzy przed wybraną osobą iluzje jakiegoś strasznego zdarzenia.
Chakra: 1.500
Kokohi no Jutsu
Dzięki temu Genjutsu możemy zmienić wygląd otoczenia. Od małej rzeczy, po większe tereny. Większość przeciwników nie jest wstanie spostrzec nawet najmniejszej różnicy między iluzją, a realnymi obiektami.
Chakra: 1.500 za element
Genjutsu rangi "B"
Kanashibari no Jutsu
Technika, przypomina nam jakies przykre zdarzenie w którym ponownie uczestniczymy.
Chakra: 3.000
Nehan Shōja no Jutsu
Rozbudowana wersja Nemuri pozwalająca uśpić kilkanaście osób bez konieczności kontaktu z ciałem.
Chakra: 5.000
Genjutsu rangi "A"
Hana Tonsou
Technika ta pozwala wydostać się z innych jutsu, które mają za zadanie unieruchomienie wroga. Użytkownik zamienia się w kwiatki.
Chakra: 5.500
Sennou Sousa no jutsu
GenJutsu polega na kontrolowaniu jakieś osoby. Wykonuje nasze rozkazy, może nawet dla nas walczyć. By przełamać tą technikę potrzebna jest również silne Jutsu. Zaletą techniki jest, że można nawet nie wiedzieć, że ktoś jest pod wpływem tego GenJutsu.
Chakra: 8.000
Hana Kahen
Tworzymy iluzję deszczu liści lub płatków kwiatów, które skupiają się na przeciwniku i zaczynają go dusić. Wrażenie jest tak silne, że mogą nawet powstać rzeczywiste obrażenia.
Chakra: 6.500
Kokuangyou no Jutsu
Dla przeciwnika zapada absolutna ciemność. Nie widzi niczego przed sobą. Nie jest też w stanie skutecznie blokować ataków. Możliwe jest w tej sytuacji opieranie się na innych niż wzrok zmysłach. Żeby wydostać się z Genjutsu potrzeba silnej techniki.
Chakra: 8.000
Shikumi no Jutsu
"Mordercze spojrzenie" polegające na kontakcie wzrokowym, w trakcie którego spojrzeniem przekazujemy najgorsze możliwe intencje wrogowi, co wywołuje u niego strach paraliżujący.
Chakra: 5.000
Kakkou Shinmon no Jutsu
Po wykonaniu jutsu, osoba na której zostało ono użyte zdradza nam wszystkie tajemnice o które zapytamy. W zależności od siły umysłu obiektu "przesłuchań" efekty mogą być różne.
Chakra: 4.000
Sanketsu kouki
Użytkownik sprawia, iż atakowanemu wydaje się jakoby z ziemi wyrosło plącze, które następnie obwiązuje go. Efekt jest na tyle silny, by unieruchomić oponenta, a nawet może go udusić.
Chakra: 5.500
Genjutsu rangi "S"
Yochi Souzoubutsu
Jedne z najsilniejszych Genjutsu które kiedykolwiek powstało. Użytkownik może w nim wykreować swój własny świat oraz umieścić w nim kilka osób naraz.
Chakra: 12.000
Kamina
Przeciwnik zostaje poddany okropnym torturom, zaczyna atakować go własne ciało. Technika ta ma za zadanie osłabienie wroga.
Chakra: 15.000
OtoKage założyciel Wioski Oto-Gakure
Yang: 1 000 000 000
Lider klanu: Douhito
Chakra: 135 000 + 33 750 + 33 750 + 33 750 = 236 250 + 67 500 = 303 750
Umiejętności:
Szybkość (+ 40 szybkość)
Wykonywanie Jutsu jedną ręką
Pakt: Węże
Jutsa Klanowe:
Wszystkie
Jutsu:
Kawarimi no jutsu ( Zamiana CH: 500)
Shunshin no jutsu ( Teleport CH: 600)
Kuchiyose no jutsu ( Przywołanie paktu CH: 10.000)
Senei Jashuu ( Węże z rękawa 3-6 CH: 6.000)
Shoushagan no jutsu ( Zmiana twarzy CH: 5.000)
Hoku Hebi ( Zmiana we węża CH: 6.000)
Jagei Jubaku ( Duże węże x2 blokują przeciwnika przy ataku CH: 5.000)
Shuriken Kage Bunshin no jutsu ( Klony np. kunai CH: 2.500 / za 15)
Kuchiyose: Edo Tensei ( Przywołanie zmarłych CH: 20.000)
Kuchiyose: Sanjuu Rashoumon ( Trzy bramy nie do przebicia CH: 25.000)
Fushi Tensei ( Zamiana ciał CH: 20.000)
Yamata no jutsu ( Przywołanie węża o 8 głowach CH: 30.000)
Shiro Hebi no jutsu ( Technika wężowego Sannina CH: 25.000)
Hebi Saisei no jutsu ( Zmiana skóry max 3 razy CH: 15.000)
Mandara no Jin ( Węże z ust CH: 10.000 / 250 węży)
Tajuu Kage Bunshin no jutsu ( Klony CH: 5.000 / 50 klonów )
Shikumi no Jutsu ( Mordercze Spojrzenie CH: 5.000)
Nehan Shōja no Jutsu ( Usypia kilkanaście ninja CH: 5.000)
Uitenpen ( Las skał CH: 40.000)
Katon: Haikedo ( Ognista kula CH: 20.000)
Kirin ( Potwór z nieba CH: 40.000)
Raikiri Ookami ( Pies z błyskawicy CH: 16.000)
Jigyakkou no jutsu ( Odpowiedzi na pytania CH: 15.000)
Sennou Sousa no jutsu ( Kontrolowanie osoby bez jej wiedzy CH: 8.000)
Ekwipunek :
- Otokage Yaiba ( Zabija po 3 turach od zranienia )
- Treningowe Ciężarki + 15 szybkości
- Rękawice Ninja
- Opaska Jiray 1/2
- 15 Makibishi
- 5 Bomby Dymne
- 10 Pustych Zwojów
-50 Senbon
- 50 Zatrutych Senon ( Zabijają po 3 turach )
- 3 Soldier Pils 25% chakry +
- 15 Shurikeny
- 15 Shurikeny Demonicznego Wiatru
- 15 Kunai
- 50 M Metalowej Linki
Statystyki:
Siła: 20
Zręczność: 40
Szybkość: 15 + 15 = 30 + 40 = 70
Wytrzymałość: 40
Reakcja: 40
Offline