Techniki rangi "D"
Fujin Konchuu no Jutsu
 Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Gdy chce się go odnaleźć wysyłamy robaka płci męskiej który znajdzie go na 100%. Chakra: 600
Konchuu Sekkou
 Technika zwiadowcza. Wysyłany jest mały, praktycznie niezauważalny robaczek do sprawdzenia terenu. Przekazuje nam wszystko co zobaczy. Np: wnętrze jakiegoś pomieszczenia itd. Chakra: 800
Kikaichuu no Jutsu
 Podstawowa technika tego klanu. Robaki wychodzą z ciała wykonawcy i są mu posłuszne. Technika używana by zacząć dalsze działania. Chakra: 500
Kikai Kawarimi no Jutsu
Gdy przeciwnik nas złapie, lub będzie chciał nas zaatakować kunaiem zmieniamy się w chmarę robaków, a sami się ukrywamy kilka metrów dalej. Chakra: 500
Mushi Yose no Jutsu
 Jedna z podstawowych technik. Członek klanu przykłada rękę do powierzchni i za pomocą Chakry tworzy sieć do której zlatują się wszystkie pobliskie robaczki. Chakra: 500 / 25 robaczków
Techniki rangi "C"
Mushi Kabe no Jutsu
 Jedno z lepszych Jutsu tego klanu. Wszystkie robaki wychodziły z ciała i skupiały się w jednym miejscu tworząc jakby okrągłą barierę. Każdy kto dotknął bariery od razu był atakowany przez robaki. Chakra: 1.200
Konchuu Hei
 Ściana z robaków która ma bronić przed atakami. Wytrzymałość i wielkość zależy od tego, ile użytkownik włoży w to Chakry. Słaba ściana: 2.000 Średnia ściana: 3.5000 Duża ściana: 5.000
Konchuu Gaijo Doku
 Wprowadzamy swoje robaki do ciała np. sojusznika aby wyssały z niego truciznę lub jad. Im lepsze są zdolności użytkownika techniki typ lepsza skuteczność. Chakra: 3.000
Ushiro Ishuu
 Ruch typowo taktyczny, którym można złapać przeciwnika w pułapkę. Polega na zgromadzeniu za nieświadomym niczego przeciwnikiem chmary robaków gotowych do ataku. Całe zajście może trwać od 2-4 tur, zważając na małą prędkość przemieszczania się robaków. Ta technika nie jest absorbująca więc można robić inne rzeczy podczas pochodu robaków. Chakra: 3.500 / 200 robaczków
Soshaku no Jutsu
 Technika ofensywna klanu Aburame. Robaki obłażą całe ciało przeciwnika. Zaczynają go kąsać. Jest to dość bolesne. Chakra: 3.000
Mushi Bushin no Jutsu
 Klon stworzony z robaków. Może normalnie atakować lecz trafiony zmienia się spowrotem w robaki. Chakra: 600 / 1 klon
Techniki rangi "B"
Hijutsu: Mushi Dama
 Mushi Dama jest to jedna z sekretnych technik klanu Aburame. Użytkownik używając robaków w swoim ciele, rozprasza je na dość szeroki obszar które otaczają cel. Robaki otaczają przeciwnika po czym zasiadają na nim uniemożliwając mu jakikolwiek ruch, dodatkowo gryzą wroga wysysając mu chakrę. Jedynie dobrze wyszkoleni Shinobi mogą wydostać się z tej techniki. Chakra: 8.000
Techniki rangi "A"
Kikaichuu Arare
 Najlepsza technika klanu Aburame. Ze swojego ciała wysyłamy wszystkie robaki jakie posiadamy, które tworzą ogromną chmurę/kulę robaków. Gdy złapią przeciwnika, poziom Chakry wroga spada do zera. Jedynie Jinjuuriki są w stanie przetrwać tą technikę. Wielkość chmury robaków zależy na jakim poziomie jest członek klanu. Chakra: 15.000
|