TaiJutsu nie pobiera chakry gdyż są to ataki fizyczne.
Techniki rangi „D”
Dainamikku Entorii

Proste taijutsu polegające na ataku z wyskoku. To znaczy: tuż po skoku, prostujemy nogę , by kopnąć przeciwnika. Aby wyszła ona poprawnie, użytkownik powinien mieć cały czas wyprostowaną nogę. Atakiem można odrzucić przeciwnika lub też np.: wyważyć drzwi.
Gouken

Jest to podstawa taijutsu. Technika polegająca głównie na ofensywie, czyli kopnięciach i ciosach wymierzonych w przeciwnika.
Hakabakashi Rendan

Technika, której podstawą ataku jest wyprowadzenie szybkiej serii ataków rękoma oraz nogami, które są dodatkowo uzbrojone w ekwipunek dźwiękowy. Jutsu zadaje wtedy nie tylko obrażenia fizyczne, ale również ogłusza przeciwnika.
Kongouriki

Użytkownik szybko podbiega do przeciwnika i łapie go za szyję. Celem techniki jest przebiegnięcie kilku metrów z tak trzymanym wrogiem, by po chwili zatrzymać się gwałtownie w tym samym momencie puszczając wroga. W efekcie powinien on lecieć jeszcze parę metrów.
Konoha Raiken

Użytkownik tej techniki wyskakuje w górę i obraca się w powietrzu, czego efektem jest nabieranie prędkości przy spadaniu ku ziemi. Głównym celem jest uderzenie pięścią przeciwnika.
Konoha Reppuu

Shinobi podcina nogi swojego przeciwnika. Efektem jest kilkakrotne obrócenie się upadającego wroga.
Konoha Senpuu

Technika, w której wykonuje się obrót, by móc kopnąc przeciwnika. Jutsu nie należy do zbyt silnych.
Sennen Goroshi

Technika dość śmiesznie wyglądająca. Użytkownik składa w ręce w pieczęć tygrysa, by tym sposobem uderzyć przeciwnika w... Zadek. Efekt końcowy: wróg leci wysoko w górę.
Shoushijsu

Zwyczajny i prosty atak polegający na kopnięciu przeciwnika kolanem w brzuch. Mimo wszystko, dość bolesna technika.
Tokken

Użytkownik do tego ataku używa głównie barku. Rozpędza się i uderza nim swego przeciwnika.
Techniki rangi „C”
Oukashou

Shinobi gromadzi w swej pięści dużą ilość chakry, a w następnej kolejności uderza z całą siłą w ziemię bądź też przeciwnika. Efekt jest zdumiewający.
Bunshin: Kaiten Kakatou Otochi

By technika mogła zadziałać niezbędna jest wyuczona technika Kage Bunshin. Użytkownik tworzy pięć klonów, które spadają z dużej wysokości na przeciwnika, a gdy docierają do celu zadają cios piętą w głowę. Przeciwnik prócz bólu fizycznego może, ale nie musi, utracić chwilowo orientację.
Bunshin: Taiatari

Technika, w której również wymagana jest znajomość Kage Bunshin. Klony mogą zadać cios w brzuch przeciwnika co go dezorientuje na krótką chwilę, a gdy pozostaje odrzucony w tył Bunshin’y uderzają jednocześnie wroga pięścią w brodę. Przeważnie po takim uderzeniu oponent leci w górę.
Hando Ouda

Jutsu polega na uderzeniu przeciwnika otwartymi dłońmi w klatkę piersiową, a uderzenie odsyła na kilka metrów oponenta. Shinobi z niską wytrzymałością mogą stracić oddech, a także mogą mieć połamane żebra.
Hou Shou

Atak podobny do Hando Ouda, ale wykonywany jedną dłonią, dlatego też atak kończy się jedynie odepchnięciem przeciwnika na dużą odległość.
Hyabusha Otoshi

Technika polegająca na złapaniu i usztywnieniu przeciwnika w powietrzu, a mianowicie: shinobi łapie oponenta rękoma za kostki, a nogami unieruchamia mu głowę. W tej pozycji, wróg spada z zawrotną prędkością głową w dół. Uderzenie w ziemię jest bardzo bolesne. Uderzenie może spowodować wstrząs psychiczny.
Kage Buyou

Shinobi posyła kopniakiem swojego przeciwnika w górę, by po chwili pojawić się tuż pod nim. Atakowany nie ma jak się poruszyć i w tej pozycji bardzo łatwo go zaatakować.
Konoha Daisenkou

Jutsu, którego celem jest zabicie przeciwnika bądź też spowodowanie utraty przytomności przez niego. Atakujący wykonuje wykop w półobrotu celując w szyję z boku wroga. Atakowi towarzyszy oślepiający błysk, który powoduje dodatkowo oślepienie przeciwnika na chwilę.
Konoha Daisenpuu

Ulepszona wersja Konoha Senpuu. Shinobi wykonuje tak samo jeden obrót, ale z tą róznicą, że kopnięć jest trzy. Pierwsze trafia w lewy bok przeciwnika, drugie w prawy, a trzecie w głowę bądź brzuch.
Konoha Shoufuu

Shinobi atakuje przeciwnika kopniakiem skierowanym w górę, dokładniej na ręce wroga. Jeśli ten trzyma w rękach broń, automatycznie zostaje jej pozbawiony przez siłę wykopu.
Shishi Rendan

Jutsu wykonywane w powietrzu. Atakujący znajduje się za swym przeciwnikiem wykonując serię uderzeń w takiej oto kolejności: pierwszym atakiem jest kopnięcie z półobrotu, drugim silne uderzenie pięścią, trzeci to atak „napędzający”, by spowodował on szybsze spadanie wroga ku ziemi, a całość kończymy uderzeniem w brzuch. .
Shou Geki Shou

Atak stosujemy w momencie, gdy nasz przeciwnik znajduje się tuż nad nami. Wtedy uderzamy dłonią pionowo w górę co ma na celu odrzucenie wroga.
Taren Ken

Shinobi wykonuję niesamowicie szybką serię ataków rękoma, przez co przeciwnik widzi wiele ciosów, które zmierzają w jego stronę, ale niestety nie jest w stanie stwierdzić, który z nich jest prawdziwy.
Ushiro Hi-Ru

Shinobi staje na rękach i wykonuje kopnięcie pięta w stronę przeciwnika. Po wykonaniu ataku może go powtórzyć drugą nogą bądź też powrócić do pozycji stojącej.
U-Zu-Ma-Ki Naruto Rendan

Do wykonania tej techniki potrzebna jest znajomość Kage Bunshin. Atakujący tworzy cztery klony cienia, które to wybijają atakowanego w górę. W momencie, kiedy przeciwnik znajduje się w górze, prawdziwy shinobi pojawia się nad nim i kończy atak potężnym uderzeniem nogi.
Techniki rangi „B”
Atsu Shou

Jutsu przydatne jedynie w momencie, kiedy nasz przeciwnik leży na ziemi. Atak polega na potężnym wbiciu go w ziemię. Męcząca technika, aczkolwiek z efektem przerażającym. Jedynie bardzo szybki Shinobi może go uniknąć.
Gan Geki

Silne taijutsu, którego atak pięścią jest porównywalny do siły uderzenia „kamienną ręką”.
Konoha Gourki Senpuu

Technika podczas, której to shinobi obraca się wokół własnej osi z niesamowitą prędkością tym samym wykonując jednocześnie uderzenia w przeciwnika.
Omote Renge (wymagane: Kaimon)

Podobnie jak w przypadku Kage Buyou i w tej technice wykopujemy naszego przeciwnika do góry. Kiedy znajdziemy się za przeciwnikiem owijamy go bandażem, łapiemy i odwracamy głową do dołu. W tym tez momencie zaczynamy się kręcić wraz z nim wokół własnej osi i z coraz to większą prędkością spadamy w dół. Tuż przy samej ziemi odskakujemy od przeciwnika, który z niesamowitą prędkością uderza w ziemię. Taijutsu często kończy się śmiercią.
Suiken Kempou

Technika polega na walce będąc... Po prostu pijanym. Będąc pod wpływem alkoholu wigor wzrasta, a my stajemy się nieprzewidywalni. Możemy atakować, jednocześnie wstając. Również siła staje się większa.
Ryoku Rendan

Jutsu, które polega na wykopaniu przeciwnika w górę, by w chwilę później znaleźć się nad nim i zaatakować go kopniakiem od góry, powodując tym samym spadek z ogromną prędkością. Przeciwnik zostaje poważnie poobijany.
Techniki rangi „A”
Gourai Rensa (wymagane: Tomon)

Jutsu, do którego wykonania jest potrzebne otwarcie Piątej Wewnętrznej Bramy Energii. Shinobi wykonuje potężne uderzenie pięścią w przeciwnika tak mocno, że ten leci na ziemię z wielką prędkością.
Ura Renge (wymagane: Seimon)

Aby użyć tej techniki trzeba umieć otworzyć trzy Bramy. Ataki stają się silniejsze i niebezpieczniejsze. Użytkownik zyskuje na szybkich i silnych uderzeniach, ale technika ta powoduje bardzo silne przeciążenie mięśni. Przeciwnik nie ma zbyt wielkich szans. Jutsu zwane jest również techniką „samobójców”
Kichiku Chikara

Technika, którą potrafią i mogą wykonać jedynie shinobi potrafią idealnie kontrolować chakrę. Atakujący kumuluje w pięści chakrę, a tuż przed samym uderzeniem zostaje ona „wypuszczona”. Powodowane są ogromne zniszczenia.
Techniki rangi „S”
Satsugaite No Jutsu

Koncentrujemy w dłoni chakrę, czego efektem jest niebieska poświata wokół ręki. W momencie skumulowania uderzamy w przeciwnika z całą siłą jaką posiadamy. Atak ten kończy się śmiercią.
|